Tisztelt Kollégák!
Tisztelt Ügyfeleink!
A 2021. február 8. napjával kihirdetett veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról szóló 271/2021. (V. 21.) Korm. rendeletre tekintettel, 2021. június 1. napjától irodánkban a személyes ügyfélszolgálatot határozatlan ideig szüneteltetjük.
Kérjük Önöket, hogy a MOK Pest Megyei Területi Szervezetnél az ügyeiket az online felületen, elektronikusan, vagy postai úton intézzék.
Posta címünk: 1115 Budapest, Fraknó u. 26/B. fszt. 3.
Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok a www.pmok.hu honlapunkon találhatók.
Kolléganőink otthoni munkavégzéssel, telefonon készséggel állnak rendelkezésükre az alábbi elérhetőségeken:
Tagnyilvántartás, tagsággal kapcsolatos ügyek
hétfőtől csütörtökig: 8.00-15.00 óra, pénteken 8.00- 13.00 óra között:
Bóna Zsuzsa irodavezető
06-30/231-4716
Etikai ügyek intézése
hétfőtől csütörtökig: 8.30-15.00 óra között:
Petőfi-Rappay Katalin etikai ügyintéző
06-30/498-5462
Szíves megértésüket köszönjük!