Nyomtatványok:

Tagfelvétel:

  • Tagfelvételi kérelem: PDF, DOCX
  • Pótlap tagfelvételi kérelemhez: PDF, DOCX
  • Kitöltési útmutató: PDF, DOCX

Szüneteltetés, megszüntetés, helyreállítás:

  • Tagság megszüntetési kérelem: PDF, DOCX
  • Tagsági jogviszony szüneteltetési kérelem: PDF, DOCX
  • Tagsági jogviszony helyreállítása szünetelő tag esetén: PDF, DOCX

Nyilatkozat tagdíjkedvezményhez:

  • Nyilatkozat 50%-os kedvezményhez: PDF, DOCX

Adatok módosítása:

  • Adategyeztető lap: PDF, DOCX
  • Lakcím, munkahely változás jelentése: PDF, DOCX

Egyéb nyomtatványok:

  • Meghatalmazás a bérből történő tagdíjlevonáshoz: PDF
  • Kérelem orvosi bélyegzőre: PDF, DOCX
  • Tagsági igazolvány igénylő lap: PDF, DOCX
  • Adatlap orvos elleni panasz beadásához: PDF, DOCX

E-ügyintézés:

Rövid tájékoztató az e-ügyintézéssel kapcsolatosan

Az elektronikus ügyintézéshez szükséges nyomtatványok a bal oldali oszlopban találhatóak. Elérhető számítógépen kitölthető, Word (DOCX) formátum is, illetve PDF formátum is, mely nyomtatás után tollal tölthető ki.
A nyomtatványok és egyéb dokumentumok beküldése az e-Papír szolgáltatás segítségével lehetséges.

Az e-Papír szolgáltatás az
https://epapir.gov.hu/
címen érhető el és ügyfélkapuval történő bejelentkezést követően használható.

(Az e-Papír szolgáltatás leírása a https://epapir.gov.hu/menu-sugo címen található meg.)

Az e-Papír felületén az „ÚJ LEVÉL ÍRÁSA” menüpontban először érdemes a címzettet kiválasztani:
Magyar Orvosi Kamara Pest Megyei Területi Szervezete
(Ez kezelhetőbb darabszámúra szűkíti le a „témacsoport” és „ügytípus” legördülő mezőkben található lehetőségek listáját.)

„témacsoport” és „ügytípus” mezők értelemszerűen kiválasztandóak.

„hivatkozási szám” mező üresen hagyható, amennyiben még nem áll rendelkezésre ilyen.

„levél tárgya” mező szabadon kitölthető. Érdemes a valós témát feltüntetni.

Amennyiben egy letöltött nyomtatvány beküldése történik, úgy a „levél szövege” mezőbe elég annyit írni, hogy „lásd melléklet”.

„tovább a csatolmányokhoz” gomb megnyomása után tölthetőek fel a csatolmányok. Annak ellenére, hogy a rendszer más formátumokat is engedélyez, kérjük, lehetőség szerint PDF formában töltsék fel a beszkennelt anyagokat.

A csatolmányok feltöltését követően azokat a „hitelesítés” gomb segítségével az AVDH szolgáltatáson keresztül hitelesíteni szükséges.

A csatolmányok feltöltését és hitelesítését követően „Tovább a véglegesítéshez” gombbal jutunk az utolsó lépéshez, ahol a kitöltött adatok ellenőrzését követően a „Küldés” gombbal küldhetőek be a feltöltött anyagok.

A válaszok az ügyfélkapura fognak majd érkezni.